Harran Üniversitesi’nde Erasmus Ofisi Koordinatörlüğü tarafından organize edilen ‘Uluslararası Erasmus Çalışma Haftası’ etkinliğine 10 ülkeden farklı üniversiteler katıldı.

Harran Üniversitesi Osmanbey Yerleşkesi Ziraat Fakültesi toplantı salonunda açılışı gerçekleştirilen programa, Harran Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sabri Çelik, Ziraat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Erol Bekir Ak, Erasmus Ofisi Koordinatörlüğü yetkilileri ve farklı ülkelerden gelen çok sayıda akademisyen ve çeşitli ülkelerdeki üniversitelerin Erasmus Ofisi koordinatörleri, Erasmus bölüm koordinatörleri ve öğrenci değişiminden sorumlu Erasmus personelleri katıldı.

Harran Üniversitesi Erasmus Ofisi tarafından 4-8 Kasım tarihleri arasında 10 Avrupa ülkesindeki farklı üniversitelerden gelen 20 katılımcı ile ‘International Erasmus Staff Week’ (Uluslarası Çalışma Haftası) etkinliğine, Slovakya- DTI Üniversitesinden ve Trnava Üniversitesinden; Romanya Dunera Jos Üniversitesinden; Polonya-Cracow UST AGH üniversitesinden, Varşova Üniversitesinden; Macaristan-Budapeşte Semmelweis Üniversitesinden; İspanya-Barselona Catalonya Politeknik Üniversitesinden; Avusturya -Graz Uygulamalı Bilimler Üniversitesinden; Litvanya Mycolos Romeris Üniversitesinden; Estonya Güvenlik Akademisinden; Ukrayna -Kiev Politeknik Üniversitesinden ve İran -Tahran Amirkabir Üniversitesinden gelen Erasmus yetkilileri katılım gösterdi.

Harran Üniversitesi ile bu üniversiteler arasında Erasmus çerçevesinde iş birliğini artırmak, bölümler arası öğrenci ve hoca değişimi ile ilgili anlaşmalar yapmak amacıyla düzenlenen Erasmus Çalışma Haftası etkinliği kapsamında, katılım gösteren yabancı üniversite temsilcileri 8 Kasım Cuma günü Harran Üniversitesi Merkezi Kafeterya girişinde stant kurarak kendi üniversitelerini tanıttılar. Etkinlik, öğrencilerden tarafından da yoğun ilgi gördü.

ANLAŞMA OLUŞTURMA

AB Üyesi ülkeleriyle Anlaşma yapmak için lütfen bu formu doldurunuz. 

ETKİNLİKLERİMİZ

  ............................................................................
 

............................................................................