1992 yılında, Harran Üniversitesi ile eş zamanlı kurulan Bilgi İşlem Daire Başkanlığı;  Osmanbey Kampüsündeki  Rektörlük Hizmet Binası içinde (8 çalışma odası ile) yer almaktadır. Ayrıca Yenişehir Kampüsünde 1 ve Eyyübiye kampüsünde 1 olmak üzere toplam 2 ofiste hizmet vermekteyiz.
     Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Üniversitenin; Yazılım, donanım, sistem ve ağ ile iletişim hizmetlerini yürüten bir birim olup kurum organizasyon yapısında Genel Sekreterlik Makamına bağlı çalışmaktadır.
  1. Harran-Network Yönetim ve Organizasyon yetkisi.
  2. Üniversitemiz Network alt yapısı yönetimi ve organizasyonu.
  3. Üniversitemiz sistem güvenliğinin sağlanması.
  4. Üniversitemiz Ana Web Sayfası ve İçerik Yönetim Sistemi
  5. Üniversitemiz Elektronik Posta Sistemi
  6. EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi)
  7. Telefon Santral Sistemi
  8. Güvenlik Kamerası Tesisi ile Bakım Onarımı
  9. Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS)
  10. Akademik ve İdari işlemlerde güncel yazılım teknolojilerini kullanarak verimli hizmet vermek
  11. Ağ ve Sistem arızalarında teknik destek sağlayarak çözüm üretmek
  12. Bilgisayar ve arızalı cihazlara  teknik destek sağlamak
  13. Teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek
  14. Teknolojik, bilgi güvenliği vb. konularda hizmet içi eğitimler vermek



     

ÖĞRENCİ E-HİZMETLERİ





PERSONEL E-HİZMETLERİ











MİSAFİR E-HİZMETLERİ

BİLGİ VE DOKÜMANLAR