Duyurular
- 2023-2024 Güz Dönemi Ders Programı
- 2023 Güz Dönemi Ek Sınav II sınav tarihleri
- 2023 Güz Dönemi Ek Sınav I sınav tarihleri
- 2022-2023 Bahar Dönemi Tek-Çift Ders Sınav Programı
- 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi İki Ders Sınav Duyurusu
- 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Tezli Yüksek Lisans ve Doktora Bilim Sınavı
- 2021-2022 azami süresi dolan öğrenciler için 1. Ek Sınav Programı
ÖN KOŞULLU DERSLER
Ön Koşullu Dersler için TIKLAYINIZ.
TEZ LATEX FORMATI
Harran Üniversitesi Tez Yazım Kurallarına Göre Hazırlanmış LaTeX Tez Formatı İçin Tıklayınız. (Yükleme Tarihi 10.06.2022)
Harran Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Harran Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
LİSANS DANIŞMAN BİLGİLERİ
Danışmanlık I. Sınıf : Prof. Dr. Haydar ALICI
haydara@harran.edu.tr
dahili:
Cuma 08:00-10:00
Danışmanlık II. Sınıf : Doç. Dr. Mehmet GÜLBAHAR
mehmetgulbahar@harran.edu.tr
dahili: 3593
Perşembe 15:00-17:00
Danışmalık III. Sınıf : Doç. Dr. Gülay Oğuz
gulay.oguz@harran.edu.tr
dahili: 1666
Perşembe 08:00-10:00
dkarahan@harran.edu.tr
dahili: 3601
Cuma 10:00-12:00
Danışmanlık (2018 ve 2019 Artık Yıllar ) : Doç. Dr. Kemal TOKER
ktoker@harran.edu.tr
dahili: 1179
Cuma 13:00-15:00
Danışmanlık (Suriyeli) : Prof. Dr. Aydın İzgi
a_izgi@harran.edu.tr
dahili: 3653
Cuma 13:00-15:00
haydara@harran.edu.tr
dahili:
Cuma 08:00-10:00
Danışmanlık II. Sınıf : Doç. Dr. Mehmet GÜLBAHAR
mehmetgulbahar@harran.edu.tr
dahili: 3593
Perşembe 15:00-17:00
Danışmalık III. Sınıf : Doç. Dr. Gülay Oğuz
gulay.oguz@harran.edu.tr
dahili: 1666
Perşembe 08:00-10:00
Danışmanlık IV. Sınıf : Öğr. Gör. Ekrem Uçar
eucar@harran.edu.tr
dahili: 3597
Pazartesi 15:00-17:00
Danışmanlık (2017 ve öncesi Artık Yıllar ) : Dr. Öğr. Üyesi Döne Karahaneucar@harran.edu.tr
dahili: 3597
Pazartesi 15:00-17:00
dkarahan@harran.edu.tr
dahili: 3601
Cuma 10:00-12:00
Danışmanlık (2018 ve 2019 Artık Yıllar ) : Doç. Dr. Kemal TOKER
ktoker@harran.edu.tr
dahili: 1179
Cuma 13:00-15:00
Danışmanlık (Suriyeli) : Prof. Dr. Aydın İzgi
a_izgi@harran.edu.tr
dahili: 3653
Cuma 13:00-15:00
ETKİNLİKLER
UCATION
L CONFERENCE ON MATHEMAıTICS AND MATHEMATICS EDUCATIONıı

