PÇ1. Matematikte yeterli bilgi birikimi ile kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanabilme becerisi
PÇ2. Matematik alanındaki problemleri araştırma, saptama, tanımlama, yorumlama, formüle etmenin yanında uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçerek uygulama ve çözme becerisi
PÇ3. Matematikteki bir problemi ve ilgili parametreleri arasında matematik dilinde formüle ederek karşılaşılan ve problemle kanıtlara dayalı çağdaş yöntemlerle çözme becerisi
PÇ4. Matematik alanı ile ilgili çağdaş araçları seçme, kullanma ve geliştirme ve bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi
PÇ5. Matematiksel kavramları özümseme, aralarındaki ilişkileri kavrama, aynı kavram ve ilişkilerin değişik görünümlerini tanıma becerisi
PÇ6. Matematik bilgilerini kullanarak tasarlama, algoritma oluşturma, programlama, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi
PÇ7. Disiplinler arası yaklaşımla matematiği gerçek yaşamda uygulayabilme ve takımlarla çalışma becerisi
PÇ8. Türkçe ve İngilizce dillerinde yazılı, sözlü ve görsel araçlarla etkin iletişim kurma becerisi
PÇ9. Yaşam boyu öğrenme bilincine sahip olma, alanı ile ilgili teknolojik gelişmeleri yakından takip edebilme, mesleki gelişimini için sürekli kendini yenileme becerisi
PÇ10. Alanla ilgili kaynakları doğru kullanabilme becerisi
PÇ11. Alan uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkileri (Çevre sorunları, ekonomi, sürdürülebilirlik vb.) ve hukuksal sonuçları konusunda farkındalık

BOLOGNA

ÖN KOŞULLU DERSLER

Ön Koşullu Dersler için TIKLAYINIZ.

TEZ LATEX FORMATI

Harran Üniversitesi Tez Yazım Kurallarına Göre Hazırlanmış LaTeX Tez Formatı İçin Tıklayınız. (Yükleme Tarihi 10.06.2022)

Harran Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü

ETKİNLİKLER

UCATION
               L CONFERENCE ON MATHEMAıTICS AND MATHEMATICS EDUCATIONıı